- Organizace úřadu
- Formuláře odborů
- Kontakty
- Úřední deska
- Registr smluv
- Nálezy
- E-podatelna
- Poskytování informací
- Povinně zveřejňované informace
- 1. Název
- 2. Důvod a způsob založení
- 3. Organizační struktura
- 4. Kontaktní spojení
- 5. Případné platby
- 6. IČ
- 7. DIČ
- 8. Dokumenty
- 9. Žádosti o informace
- 10. Příjem žádostí, stížností a dalších podání
- 11. Opravné prostředky
- 12. Formuláře
- 13. Popis postupů - návody pro řešení životních situací
- 14. Předpisy
- 15. Úhrady za poskytování informací
- 16. Licenční smlouvy
- 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
- Odkazy
- GDPR
- Slavnostní obřady
- Životní události - průvodce
- Seznam uložených zásilek
- Ochrana osobníchů údajů (GDPR)
- Prohlášení o přístupnosti
Kalendář akcí
25.11. - 04.01. | Zimní výstava ZUŠ Dubí |
17.12. - 17.12. | Adventní koncert Petra Kotvalda 17. 12. 2024 |
24.12. - 24.12. | Štědrý den v Dubí 24. 12. 2024 |
16.01. - 28.02. | Robert Zauer - 16. 1. - 28. 2. 2025 |
05.02. | Divadlo v Lidovém domě -předprodej od 14. 1. 2025 |
Aktuality
Setkání s občany
Pozvánka na setkání s občany Srdečně vás zveme na pravidelné setkání s občany, které se uskuteční v pondělí 25. listopadu od 18 hodin v restauraci Čtyřlístek v Dubí. Vítány jsou jakékoliv dotazy, podněty a připomínky.
Ochrana osobníchů údajů (GDPR)
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „GDPR“) a zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, stanovují rozsah ochrany osobních údajů, který musí být promítnut, v případě původce povinného výkonem spisové služby podle ustanovení § 3 odst. 1 zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, také do oblasti spisové služby.
Každý původce, který vede ve smyslu ustanovení § 63 zákona o archivnictví povinně spisovou službu, proto musí dodržovat všechny tyto požadavky, tedy musí zabezpečit jejich realizaci prostřednictvím vnitřních opatření. Dnem 25. května 2018 se však jeho úloha v oblasti ochrany osobních údajů rozšiřuje. Původce jako správce osobních údajů musí zajistit realizaci požadavků plynoucích z GDPR v oblasti zpracování osobních údajů (tedy jakéhokoli systematické nakládání s nimi) a také plnit své povinnosti vůči subjektu údajů (fyzické osobě, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány).
Správcem údajů pro Městský úřad Dubí je :
Mgr. Radek Kindl, kindl@mesto-dubi.cz, tel.: 775 446 665
Pověřencem (DPO) pro Městský úřad Dubí a Městskou policii Dubí je :
Mgr. Blanka Kohutková, poverenec@mesto-dubi.cz
Níže uvedené předtisky (formuláře) Vám mohou pomoci snáze se orientovat v problematice zpracování osobních údajů. Zjistíte-li nesoulad, nesouhlasíte-li se zpracováním Vašich osobních údajů, včetně fotografií na našich webových stránkách nebo v případě jiné potřeby, neváhejte kontaktovat správce nebo pověřence údajů.
Dokumenty
Název | Datum | Velikost | |
---|---|---|---|
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM CITLIVÝCH ÚDAJŮ.rtf | - | 95.5 KB | |
Stížnost na porušení ochrany osobních údajů.rtf | - | 84.7 KB | |
ZÁDOST O VÝMAZ OSOBNÍCH ÚDAJŮ.rtf | - | 13.2 KB | |
ZÁDOST O VYLOUČENÍ Z AUTOMATIZOVANÉHO INDIVIDUÁLNÍHO ROZHODOVÁNÍ.rtf | - | 16.9 KB | |
ZÁDOST O OMEZENÍ ZPRACOVÁNÍ.rtf | - | 15.3 KB | |
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ.rtf | - | 18.1 KB | |
ZÁDOST O PŘENOSITELNOST DAT.rtf | - | 3.9 KB | |
ZÁDOST O POTVRZENÍ A PŘÍSTUP K OSOBNÍM ÚDAJŮM.rtf | - | 9.7 KB | |
SCHVÁLENÍ SOUHLASU NEZLETILÉHO DÍTĚTE ZÁKONNÝM ZÁSTUPCEM.rtf | - | 13.6 KB | |
ZÁDOST O OPRAVU OSOBNÍCH ÚDAJŮ.rtf | - | 8.6 KB | |
Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.rtf | - | 2.2 KB | |
Námitka proti zpracování osobních údajů.rtf | - | 7.6 KB | |
Odvolání souhlasu se zpracováním citlivých údajů.rtf | - | 2.1 KB |