- Organizace úřadu
- Formuláře odborů
- Kontakty
- Úřední deska
- Registr smluv
- Nálezy
- E-podatelna
- Poskytování informací
- Povinně zveřejňované informace
- Slavnostní obřady
- Životní události - průvodce
- Seznam uložených zásilek
- Ochrana osobníchů údajů (GDPR)
- Prohlášení o přístupnosti
Kalendář akcí
10.09. - 08.10. | Radka Müllerová - malba - 10. 9. 2024 |
07.10. - 13.10. | Týden knihoven 7. - 13. 10. 2024 |
14.10. - 12.11. | Divadlo v Liďáku - Když se zhasne - prodej vstupenek od 14. 10. 2024 |
21.10. - 16.11. | Modrodům - výstava - Různé druhy - vernisáž 21. 10. 2024 |
25.10. | Pietní akt 25. 10. 2024 |
Aktuality
Úplná uzavírka
V souvislosti s akcí "Kanalizace Drahůnky" bude o víkendech 5.-6.10.2024 a 12.-13.10.2024 zcela uzavřena ulice Dubská v Drahůnkách. Objízdná trasa poveden přes Přítkov, Proboštov (ul. Zemská), TP (ul. Nákladní) a po I/8 do Dubí.
E-podatelna
Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv formou elektronické pošty (včetně příloh) se zaručeným elektronickým podpisem.
Informace podle §3 odst. 1 Nařízení vlády 495/2004 Sb.
Formáty přijímaných souborů: *.doc
, *.docx
, *.htm
, *.html
, *.txt
, *.pdf
, *.jpg
Pro eliminaci možných problémů s doručováním souborů ve formátu pdf doporučujeme v názvu souboru nepoužívat diakritická znaménka. Velikost elektronické datové zprávy může být maximálně 10 MB.
Podání lze uskutečnit na elektronickou adresu podatelny: info@mesto-dubi.cz
Doručení datové zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z datové zprávy zjistit validní elektronickou adresu odesílatele. Vlastní potvrzení o doručení je generováno na pokyn pracovníka obsluhy. Součástí zprávy o potvrzení je:
· elektronická značka příslušné elektronické podatelny nebo zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance
· datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
Město Dubí umožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení a to CD/DVD disků.
V případě zjištění škodlivého kódu (např. viry, chybný formát, porušení integrity datové zprávy a neplatnost elektronického podpisu zasilatele) nejsou datové zprávy elektronickou podatelnou zpracovávány.
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MěÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:
- Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
- Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
- nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno – viz výše.
Pověřený pracovník elektronické podatelny: Ing. Pavel Šafařík
Datová schránka
Datová schránka Města Dubí je v provozu od roku 2009.
Identifikátor datové schránky:
fg8bwb3 – Město Dubí, Ruská 264/128, 417 01 Dubí, IČ: 00266281
V souladu s § 6 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb. je zřízena vedle hlavní datové schránky Města Dubí též další datová schránka s názvem Městská policie Dubí (Město Dubí) zpracovávající samostatnou agendu městské policie:
ydmqh9z – Městská policie Dubí (Město Dubí) zpracovávající samostatnou agendu MP.