- Organizace úřadu
- Formuláře odborů
- Kontakty
- Úřední deska
- Registr smluv
- Nálezy
- E-podatelna
- Poskytování informací
- Povinně zveřejňované informace
- Slavnostní obřady
- Životní události - průvodce
- Seznam uložených zásilek
- Ochrana osobníchů údajů (GDPR)
- Prohlášení o přístupnosti
Kalendář akcí
25.11. - 04.01. | Zimní výstava ZUŠ Dubí |
17.12. - 17.12. | Adventní koncert Petra Kotvalda 17. 12. 2024 |
24.12. - 24.12. | Štědrý den v Dubí 24. 12. 2024 |
16.01. - 28.02. | Robert Zauer - 16. 1. - 28. 2. 2025 |
05.02. | Divadlo v Lidovém domě -předprodej od 14. 1. 2025 |
Aktuality
Setkání s občany
Pozvánka na setkání s občany Srdečně vás zveme na pravidelné setkání s občany, které se uskuteční v pondělí 25. listopadu od 18 hodin v restauraci Čtyřlístek v Dubí. Vítány jsou jakékoliv dotazy, podněty a připomínky.
E-podatelna
Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv formou elektronické pošty (včetně příloh) se zaručeným elektronickým podpisem.
Informace podle §3 odst. 1 Nařízení vlády 495/2004 Sb.
Formáty přijímaných souborů: *.doc
, *.docx
, *.htm
, *.html
, *.txt
, *.pdf
, *.jpg
Pro eliminaci možných problémů s doručováním souborů ve formátu pdf doporučujeme v názvu souboru nepoužívat diakritická znaménka. Velikost elektronické datové zprávy může být maximálně 10 MB.
Podání lze uskutečnit na elektronickou adresu podatelny: info@mesto-dubi.cz
Doručení datové zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z datové zprávy zjistit validní elektronickou adresu odesílatele. Vlastní potvrzení o doručení je generováno na pokyn pracovníka obsluhy. Součástí zprávy o potvrzení je:
· elektronická značka příslušné elektronické podatelny nebo zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance
· datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
Město Dubí umožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení a to CD/DVD disků.
V případě zjištění škodlivého kódu (např. viry, chybný formát, porušení integrity datové zprávy a neplatnost elektronického podpisu zasilatele) nejsou datové zprávy elektronickou podatelnou zpracovávány.
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MěÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:
- Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
- Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
- nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno – viz výše.
Pověřený pracovník elektronické podatelny: Ing. Pavel Šafařík
Datová schránka
Datová schránka Města Dubí je v provozu od roku 2009.
Identifikátor datové schránky:
fg8bwb3 – Město Dubí, Ruská 264/128, 417 01 Dubí, IČ: 00266281
V souladu s § 6 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb. je zřízena vedle hlavní datové schránky Města Dubí též další datová schránka s názvem Městská policie Dubí (Město Dubí) zpracovávající samostatnou agendu městské policie:
ydmqh9z – Městská policie Dubí (Město Dubí) zpracovávající samostatnou agendu MP.