10. Příjem žádostí, stížností a dalších podání
Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně, písmeně, prostřednictvím telekomunikačního zařízení.
Žadatelem pro účel zákona č. 106/1999 Sb., je každá fyzická a právnická osoba, která o informaci žádá.
Z podání musí zřejmé, kdo žádost podává ( jméno, příjmení, adresa, podpis, popřípadě elektronický kontakt), jaká informace je požadována . Neobsahuje-li tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu zákona č. 106/1999Sb.a obecní úřad žádost odloží
Jestliže je žádost nesrozumitelná nebo formulována obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů k doplnění žádosti. Nebude-li žádost upřesněna do 30 dnů, bude žádost zamítnuta
V případě, že požadované informace se nevztahují do působnosti obecního úřadu, žádost bude odložena a tuto skutečnost sdělí žadateli do 3 dnů
Osobní podání
v úředních dnech a hodinách:
Pondělí |
8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
Úterý |
||
Středa |
8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
Čtvrtek |
||
Pátek |
Písemné podání
Na adresu Město Dubí, Ruská 264/128, 417 01 Dubí
Písemná žádost doručena OÚ je evidována ve spisové službě.
Telefonické podání
Na telefoním čísle 417 571 041
Faxové podání
Na čísle 417 571 399
Elektronickou poštou
Na adrese info@mesto-dubi.cz
Ústní podání
Ústní žádosti, na které není vyžadovaná písemná odpověď, se neevidují