Volené orgányOrganizace Města DubíMěstský úřadProjektyExterní partneři

Otevírací doba Městského úřadu od 20.04.2020

Zajištění fungování městského úřadu , nastavení úředních hodin a styku s veřejností od 20. 4. 2020 Od pondělí dochází k částečnému uvolňování mimořádných opatření. Pro veřejnost je nejzásadnější, že úřední hodiny se vrací opět do dřívější podoby a to takto

Zajištění fungování městského úřadu , nastavení úředních hodin a styku s veřejností od 20. 4. 2020

Od pondělí dochází k částečnému uvolňování mimořádných opatření. Pro veřejnost je nejzásadnější, že úřední hodiny se vrací opět do dřívější podoby a to takto:

 

Po: 08:00 – 11:30 a 12:30 – 17:00

---------------------------

Út: 08:00 – 11:30 a 12:30 – 13:00

(pouze podatelna)

--------------------------

St: 08:00 – 11:30 a 12:30 – 17:00

--------------------------

Čt: 08:00 – 11:30 a 12:30 – 13:00

(pouze podatelna)

--------------------------

Pá: 08:00 – 11:30 a 12:30 – 13:00

(pouze podatelna)

 

Přesto i nadále platí zvláštní režim chodu úřadu v oblasti hygienické ochrany.
- Do budovy úřadu vstupujte s ochranou úst a nosu.
- Zpřístupněn bude pouze vestibul úřadu, vstupujte jednotlivě.
- Dodržujte odstup od osob min. 2m.
- Při vstupu i při odchodu z úřadu Vám doporučujeme využít nabízené desinfekce rukou.
- Pokud je to možné omezte osobní kontakt, upřednostňujte písemný nebo telefonní kontakt nebo elektronickou komunikaci. Pro podání žádostí, či podnětů, u kterých nepožadujete potvrzení převzetí, můžete využít schránky, která je umístěna na budově vlevo od hlavních vstupních dveří.

Využijte těchto kontaktů:
info@mesto-dubi.cz
+420 417 571 041
Datová schránka: fg8bwb3
Kontakt na vedení úřadu: http://www.mesto-dubi.cz/cs/vedeni-uradu/
Kontakty na odbory: http://www.mesto-dubi.cz/cs/odbory/

Děkujeme za pochopení, trpělivost a vstřícnost. Bez Vaší pomoci a spolupráce s Vámi se jen těžko tato opatření stanou oboustranně účinná.

17.04.2020 07:53

Tip-PráceProjekt: Student - praxe - excelenceTeplický deník