Příjem žádostí, stížností, a dalších podání
Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně, písmeně, prostřednictvím telekomunikačního zařízení.
Osobní podání:
v úředních dnech a hodinách:
Pondělí
|
8:00 - 11:30 |
12:30 - 17:00 |
Úterý
|
|
|
Středa
|
8:00 - 11:30 |
12:30 - 17:00 |
Čtvrtek
|
|
|
Pátek
|
|
|
Písemné podání: na adresu Město Dubí - Ruská 264/128, 417 01 Dubí
Písemná žádost doručena OÚ je evidována ve spisové službě.
Telefonické podání: 417 571 041
Faxové podání: 417 571 399
Elektronickou poštou: info@mesto-dubi.cz
Ústní podání: ústní žádosti, na které není vyžadovaná písemná odpověď, se neevidují
Žadatelem pro účel zákona č. 106/1999 Sb., je každá fyzická a právnická osoba, která o informaci žádá.
Z podání musí zřejmé, kdo žádost podává ( jméno, příjmení, adresa, podpis, popřípadě elektronický kontakt), jaká informace je požadována . Neobsahuje-li tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu zákona č. 106/1999Sb.a obecní úřad žádost odloží
Jestliže je žádost nesrozumitelná nebo formulována obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů k doplnění žádosti. Nebude-li žádost upřesněna do 30 dnů, bude žádost zamítnuta
V případě, že požadované informace se nevztahují do působnosti obecního úřadu, žádost bude odložena a tuto skutečnost sdělí žadateli do 3 dnů